1. Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw
2. Przedmiot zamówienia:
Wprowadzenia na rynek marki lokalnej „Krasna Chata”
3. Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%
4. Minimalna ogólna specyfikacja zamówienia:
4.1 Stworzenie systemu nadawania certyfikatów jakości pod wspólną marką Krasna Chata produktom i usługom lokalnym w tym również opracowanie strategii marki lokalnej Krasna Chata oraz systemu kontroli marki na obszarze LGD Krasnystaw Plus. Opracowanie zawierać będzie 3 części:
- Cz. 1 Analityczna
- Inwentaryzacja zasobów i analiza potencjału marki.
- Analiza dotychczasowej komunikacji obszaru LGD Krasnystaw Plus.
- Cz. 2 Strategiczna
- Tożsamość marki – określenie kapitału marki i wartości marki.
- Pozycjonowanie marki – określenie grup docelowych oraz poziomów korzyści.
- Idea marki – określenie idei głównej, która będzie komunikowana i będzie credo działań wdrażających markę.
- Cz. 3 Wdrożeniowa
- Opracowanie systemu certyfikacji przedsiębiorstw, marek i produktów marki. System certyfikacji będzie przewidywał kryteria uzyskania marki, standardy jakości oraz reguły monitorowania.
- Sposób zarządzania – kompetencje i zakres obowiązków zespołu zarządzającego marką.
- Określenie listy kluczowych inicjatyw wdrożeniowych – rekomendacje dot. elementów doświadczenia marki w tym: kluczowe wydarzenia, strona WWW, media społecznościowe i inne.
- Komunikacja – założenia kampanii promocyjnej, narzędzia i sposoby ich wykorzystania.
- Harmonogram wdrożenia..
- Monitoring i ewaluacja wdrożenia.
W ramach opracowania dokumentu zorganizowane zostaną 4 (4-godzinne) spotkania warsztatowo-konsultacyjne z grupą przedstawicieli Zamawiającego.
4.2 Realizacja kampanii promocyjnej marki w zakresie określonym w części wdrożeniowej strategii marki z uwzględnieniem narzędzi komunikacji marketingowej (przykłady):
- Media społecznościowe
- Baner
- Video – film promujący markę w Internecie
- Artykuły w prasie drukowanej
- Artykuły w mediach internetowych
- Audycja radiowa
- Wydawnictwo promocyjne
- Wydarzenie promocyjne
- Gadżety
- Roll-up promocyjny
4.3 Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2019 r.
5. Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 18.01.2019 r. godz. 12.00. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.
6. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Wykonawca oświadczy, że dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem.
- Wykonawca udokumentuje doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze.
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
- Wykonawca rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/rachunku po przekazaniu przedmiotu zamówienia potwierdzonym protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Forma płatnosci: przelew
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta;
- adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu;
- cenę oferty brutto.
Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).