1.    Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw

2.    Przedmiot zamówienia: Opracowanie graficzne i wykonanie kalendarzy na rok 2017.

3.    Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%

4.    Wymagania:

I Kalendarz stojący na biurko

  • Format A5 ok. 150mm x 200mm
  • Oprawa spiralna – grzbiet drutowy biały
  • Objętość : strona 13 kartek (karta tytułowa + 12 kart miesięcznych), druk dwustronny
  • Układ kalendarium: 12 kolejnych kart zawierających kolorowe fotografie dostarczone przez zamawiającego + opis, miesiąc na każdej stronie, dni świąteczne opisane, imieniny, logo LGD „Krasnystaw PLUS” umieszczone na każdej stronie, na odwrocie kalendarium roczne.
  • Karta tytułowa przednia: rok 2017, kolorowa fotografia dostarczona przez zamawiającego, logo LGD „Krasnystaw PLUS” + komplet logotypów (logo Unii Europejskiej, Leader, Fundusz PROW ) umieszczonych zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej „LGD Krasnystaw PLUS”
  • Druk 4/4
  • Papier kreda 200g/m2, kolor preferowany biały
  • Stabilna podstawa
  • Ilość: 100 szt.

II Kalendarz na ścianę

  • Kalendarz ścienny jednodzielny składany do formatu A4;
  • Główka kalendarza: druk pełnokolorowy jednostronny, materiał karton 350g, fotografie dostarczone przez zamawiającego, logo LGD „Krasnystaw PLUS”;
  • Kalendarium: ze zrywanymi kartkami w układzie 3-miesięcznym (bieżący, poprzedni, kolejny); druk dwukolorowy (czarny i czerwony); materiał papier offset 80-90g; dni świąteczne opisane, imieniny,
  • Komplet logotypów (logo Unii Europejskiej, Leader, Fundusz PROW ) umieszczonych zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej „LGD Krasnystaw PLUS”,
  • Ilość: 100 szt.

5.    Proponowany termin realizacji: listopad / grudzień 2016

6.    Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7,
22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 18.11.2016r., godz. 12.00. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.

7.    Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Wykonawca dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem.
- wykona przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
- rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/rachunku po przekazaniu protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotu zamówienia.
- forma płatności: przelew.

8.    Oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta.
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu.
- cenę oferty brutto.
- koszt dostawy pod wskazany adres Zamawiającego;
- przykładową wizualizację produktu,
- koszt projektu graficznego.

Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).

 

PROW 2014 2020

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie".
Operacja mająca na celu prowadzenie strony internetowej współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej
w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”,
poddziałanie „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Celem operacji jest sprawne wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju, w tym realizacja Planu Komunikacji.