Drukuj

1.    Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw

2.    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia i wydruku materiałów szkoleniowych w zakresie Kontrola wewnętrzna i audyt procedur dla pracownika biura Lokalnej Grupy Działania Krasnystaw PLUS na stanowisku Koordynator ds. wdrażania projektów, finansów i kontroli wewnętrznej.

3.    Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%

4.    Wymagania:
- Miejsce szkolenia: Krasnystaw (w przypadku realizacji szkolenia w innym miejscu należy doliczyć koszty noclegu i wyżywienia);
- Data szkolenia: do 15 grudnia 2016;
- Czas trwania szkolenia: 2 dni / 16 godz.;
- Ilość osób uczestniczących w szkoleniu: 1;
- Forma płatności: przelew;
- Potwierdzenie ukończenia szkolenia: zaświadczenie.

5.    Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 25 października 2016r., godz. 12.00. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.

6.    Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Wykonawca oświadczy, że dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem.
- wykona przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
- rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT / rachunku.

7.    Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta;
- adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu;
- cenę oferty;
- oświadczenie / zaświadczenie o uprawnieniu do przeprowadzania szkoleń;
- CV wykładowcy.

Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).

 

Krasnystaw, dnia 11 października 2016 roku