Drukuj

W związku z licznymi zapytaniami zamieszczamy uszczegółowienie do zapytania o cenę z dnia 10 stycznia 2019r. na realizację przedsięwzięcia pn. Wprowadzenia na rynek marki lokalnej „Krasna Chata”

Informujemy, iż w pkt. 4.2 Realizacja kampanii promocyjnej marki w zakresie określonym w części wdrożeniowej strategii marki należy uwzględnić wszystkie wymienione narzędzia komunikacji marketingowej. Prosimy o uwzględnienie tej informacji w przedkładanych ofertach.

 

1.   Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw

2.   Przedmiot zamówienia:
Wprowadzenia na rynek marki lokalnej „Krasna Chata”

3.   Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%

4.   Minimalna ogólna specyfikacja zamówienia:

4.1  Stworzenie systemu nadawania certyfikatów jakości pod wspólną marką Krasna Chata produktom i usługom lokalnym w tym również opracowanie strategii marki lokalnej Krasna Chata oraz systemu kontroli marki na obszarze LGD Krasnystaw Plus. Opracowanie zawierać będzie 3 części:

W ramach opracowania dokumentu zorganizowane zostaną w Krasnymstawie 4 (4-godzinne) spotkania warsztatowo-konsultacyjne z grupą przedstawicieli Zamawiającego dla minimum 10 osób (z zapewnieniem materiałów szkoleniowych niezbędnych do realizacji, sali szkoleniowej, serwisem kawowym, plakatem informacyjnym o spotkaniu w formacie A4, 11 szt., kolor).
Prosimy o przedłożenie programów spotkań warsztatowo – konsultacyjnych.
Stworzenie dokumentu: System nadawania certyfikatów jakości pod wspólną marką Krasna Chata produktom i usługom lokalnym w tym również opracowanie strategii marki lokalnej Krasna Chata oraz systemu kontroli marki na obszarze LGD Krasnystaw PLUS – 1 szt. (wersja papierowa i wersja elektroniczna) będący efektem końcowym przeprowadzonych spotkań warsztatowo – konsultacyjnych.

4.2  Realizacja kampanii promocyjnej marki w zakresie określonym w części wdrożeniowej strategii marki z uwzględnieniem wszystkich wymienionych poniżej narzędzi komunikacji marketingowej:

4.3  Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2019 r.

5.   Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 25.01.2019 r. godz. 12.00. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.

6.   Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Wykonawca oświadczy, że dysponuje niezbędną wiedzą oraz udokumentuje doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze (referencje).
- Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
- Wykonawca rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/rachunku w całości po zakończeniu realizacji zadania i po przekazaniu przedmiotu zamówienia potwierdzonym protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Forma płatnosci: przelew 14 dni,
- Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie zamówienia.

7.    Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta;
- adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu;
- całkowity koszt realizacji zadania (część 4.1 i 4.2) - cenę oferty brutto;
- szczegółową specyfikację realizacji zadania.

8.    Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

9.    Osoba wyznaczona do kontaktu – Anna Maciuk, tel. 506 371 309

Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).