Drukuj

1.    Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw

2.    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie: ,,Partnerstwo i współpraca na rzecz rozwoju lokalnego/dobre praktyki we wdrażaniu projektów” dla 13 członków Rady LGD Krasnystaw PLUS, 3 pracowników LGD Krasnystaw PLUS oraz 10 lokalnych liderów.

3.    Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%

4.    Wymagania:
- Miejsce szkolenia: Dwikozy, Sandomierz, Obszar działania LGD ,,Gościniec 4 Żywiołów” w Lanckoronie;
- Data szkolenia: 15,16,17 luty 2017 r;
- Czas trwania szkolenia: 3 dni / 24 godz.;
- Ilość osób uczestniczących w szkoleniu: 26;
- Przedstawienie programu w tym część teoretyczna i praktyczna w wymiarze 24 godzin w proponowanym zakresie tematycznym: ,,Działania i partnerska współpraca inicjowana przez organizacje pozarządowe stymulująca rozwój lokalny na przykładzie Ośrodka Promowania Przedsiębiorczości (OPP) w Sandomierzu” oraz ,,Produkt lokalny szansą na rozwój przedsiębiorczości-tworzenie modelu przetwórstwa i sprzedaży produktu lokalnego w oparciu o realizację Inkubatorów Przetwórstwa Lokalnego”

5.    Świadczenia:
- Noclegi: 2 dni, Hotel o standardzie min.*** w tym 11 pokoi 1 osobowych; 8 pokoi 2 osobowych;
- Wyżywienie: Obiad (2 dania) 3x26 osób, kolacja 2x26 osób, serwis kawowy 3x26 osób;
- Sala szkoleniowa;
- Wydruk materiałów szkoleniowych;
- Wykładowca z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla członków organu decyzyjnego i pracowników biura LGD w ramach PROW 2014-2020;
- Wizyta w dwóch Inkubatorach Przetwórstwa Lokalnego;
- Degustacja lokalnych produktów wytwarzanych w Lokalnych Inkubatorach Przetwórstwa;
- Transport i ubezpieczenie uczestników wyjazdu szkoleniowego;
- Forma płatności: przelew;
- Potwierdzenie ukończenia szkolenia: zaświadczenie.

6.    Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 10 lutego 2017r., godz. 12.00. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.

7.    Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Wykonawca oświadczy, że dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem.
- wykona przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
- rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT / rachunku.

8.    Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta;
- adres lub siedzibę Oferenta, numer telefonu;
- cenę oferty;
- oświadczenie / zaświadczenie o uprawnieniu do przeprowadzania szkoleń.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników szkolenia o trzy osoby.

Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).