1. Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw
2. Przedmiot zamówienia: wykonanie, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, materiałów promocyjnych.
3. Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%
4. Specyfikacja wymagań dla poszczególnych materiałów promocyjnych:
Teczka promocyjna.
- Ilość : 300 szt.
- Mieszcząca format A4
- Wymiary po złożeniu ok. 220x310mm
- Trzy kartonowe zakładki chroniące zawartość przed wypadaniem
- Grzbiet teczki: 1mm do 5mm
- Papier: kreda matowa o gramaturze co najmniej 270g/m2 – preferowana 350g/m2
- Metoda nadruku: zadruk pełny kolor 4+0
- Uszlachetnienie: strona zewnętrzna folia błyszcząca
- Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”.
Torba papierowa promocyjna.
- Ilość 300 szt.
- Format: ok. 290 x 22 x 110
- Papier: Kreda 200g/m2
- Druk: 4+0 jednostronnie
- Laminowanie: mat jednostronnie
- Sznurek: bawełniany biały
- Wykończenie: sklejenie torby, montaż uchwytów ze sznurka po stronie Wykonawcy
- Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”
Wkład notesowy A5.
- Ilość 100 szt.
- Format A5
- Ilość kart: ok. 40-60 w bloczku
- Materiał: kartki białe, w kratkę wyrywane od góry
- Papier: offset 80g/m2
- Druk:, 4+0 (kolor jednostronnie)
- Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”
Okładka na dyplom A4.
- Ilość: 500 szt.
- Mieszcząca dokument formatu A4
- Wymiary po złożeniu ok. 220x310mm
- Okładka: papier kreda mat (opcjonalnie karton barwiony) o gramaturze 270-350g/m2
- Metoda nadruku: zadruk pełny kolor 4+0
- Kolor: wybór po stronie Zamawiającego z palety dostępnych kolorów
- Od frontu dodatkowo zabezpieczona folią błyszczącą
- Narożna zakładka chroniąca zawartość przed wypadaniem
- Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”
Segregator promocyjny A4.
- Ilość: 50 szt
- Mieszczący dokumenty formatu A4
- Wymiary: ok. 263,5mmx315mm
- Grubość tektury: ok.2,25mm
- Szerokość grzbietu: ok. 45mm
- Mechanizm ringowy: 2 zaczepowy
- Pojemność : do ok. 160 kartek
- Zadruk: 4+0 CMYK
- Uszlachetnienie: folia błyszcząca lub matowa, możliwość lakierowania UV wybranego fragmentu zadruku
- Kolorystyka: wybór po stronie Zamawiającego z palety dostępnych kolorów
- Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”
5. Proponowany termin realizacji: listopad 2016
6. Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7,
22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 18.11.2016r., godz. 15.00. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.
7. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Wykonawca dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem.
- wykona przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
- rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/rachunku po przekazaniu protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotu zamówienia.
- forma płatności: przelew.
8. Oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta.
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu.
- cenę oferty brutto.
- koszt dostawy pod wskazany adres Zamawiającego;
- przykładową wizualizację produktu,
- koszt projektu graficznego.
Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).