Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”
ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw
ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista ds. obsługi biura, komunikacji i animacji.
Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie: średnie lub wyższe;
2. Umiejętności: umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.
Wymagania pożądane, ale niekonieczne:
1. Wykształcenie: Szkolenia z zakresu animacji oraz komunikacji.
2. Doświadczenie: doświadczenie w obsłudze biura, organizacji spotkań.
3. Znajomość języków obcych: znajomość języków - j. angielski w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
4. Umiejętności organizacyjne w zakresie przygotowywania szkoleń, konferencji i spotkań.
Zakres uprawnień:
1. Podpisywanie pod względem merytorycznym przygotowywanych dokumentów.
2. Przeprowadzanie kontroli na miejscu u grantobiorcy oraz sporządzanie informacji pokontrolnej.
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „Krasnystaw PLUS”, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000 z poźn. zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty będą przyjmowane w nieprzekraczalnym terminie od 07.04.2025 r. do 11.04.2025 r. Aplikacje, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data doręczenia przesyłki do biura LGD. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym osobiście w siedzibie LGD lub drogą pocztową na adres Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS” w Krasnymstawie ul. Matysiaka 7, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Specjalista ds. obsługi biura, komunikacji i animacji”.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Krasnystaw PLUS” pod adresem: www.lgdkrasnystaw.pl.
Krasnystaw, dnia 28.03.2025 r.
PREZES ZARZĄDU
Dorota Sawa