Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”
ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw
OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO:
Specjalista ds. obsługi biura, komunikacji i animacji.
Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie: wyższe;
2. Doświadczenie: co najmniej roczny staż pracy;
3. Znajomość języków obcych: j. angielski – komunikatywny;
4. Umiejętności: umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w grupie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność obsługi strony internetowej, umiejętność redagowania treści informacyjno-promocyjnej;
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.
Wymagania pożądane:
1. Wykształcenie: Szkolenia z zakresu animacji oraz komunikacji.
2. Doświadczenie: doświadczenie w obsłudze biura, organizacji spotkań.
2. Znajomość języków obcych: znajomość języków - j. angielski w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie
3. Umiejętności: doświadczenie w prowadzeniu animacji, doświadczenie w prowadzeniu biura zarządu, doświadczenie w organizacji szkoleń i konferencji.
Zakres obowiązków Specjalisty ds. obsługi biura, komunikacji i animacji:
1. Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD, budowanie pozytywnego wizerunku LGD wśród mieszkańców,
2. Przygotowywanie udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach mogących pomóc w promocji LGD,
3. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,
4. Obsługa imprez wewnętrznych – spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,
5. Przygotowywanie propozycji w zakresie wzorów przedmiotów promocyjnych, wysyłanie zapytań ofertowych.
6. Obsługa fotograficzna spotkań,
7. Organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez LGD,
8. Inicjowanie i prowadzenie działań i projektów związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową,
9. Inicjowanie i prowadzenie działań w zakresie animacji skierowanej do społeczności z obszaru działania LGD.
10. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej,
11. Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, w tym prowadzenie sekretariatu.
12. Obsługa posiedzeń Zarządu i Rady,
13. Prowadzenie rejestru uchwał podjętych przez organy Stowarzyszenia,
14. Przyjmowanie i nadawanie korespondencji,
15. Przygotowywanie sprawozdań z działalności LGD,
16. Pomoc w przygotowaniu i składaniu wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR,
17. Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania,
18. Prowadzenie doradztwa z zakresu przygotowywania wniosków aplikacyjnych oraz wniosków o płatność,
19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura określonych w „Regulaminie Biura”,
20. Znajomość zagadnień związanych z RLKS,>br>21. Występowanie w imieniu Stowarzyszenia podczas spotkań, konferencji, warsztatów i innych.
Zakres uprawnień:
1. Podpisywanie pod względem merytorycznym przygotowywanych dokumentów.
2. Przeprowadzanie kontroli na miejscu u grantobiorcy oraz sporządzanie informacji pokontrolnej.
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „Krasnystaw PLUS”, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000 z poźn. zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty będą przyjmowane w nieprzekraczalnym terminie od 20.03.2025 r. do 26.03.2025 r. Aplikacje, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data doręczenia przesyłki do biura LGD. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym osobiście w siedzibie LGD lub drogą pocztową na adres Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS” w Krasnymstawie ul. Matysiaka 7, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Specjalista ds. obsługi biura, komunikacji i animacji”.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Krasnystaw PLUS” pod adresem: www.lgdkrasnystaw.pl.
Krasnystaw, dnia 13.03.2025 r.
PREZES ZARZĄDU
Dorota Sawa