Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”
ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw
OGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO:
Dyrektor biura
Wymagania konieczne:
1. Wykształcenie: wyższe.
2. Doświadczenie:
- Co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym;
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami ze środków pomocowych;
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia doradztwa;
- Doświadczenie z zakresu PROW i programu LEADER.
3. Znajomość języków obcych: j. angielski (na poziomie komunikatywnym).
4. Umiejętności: umiejętność obsługi komputera, umiejętność pracy w grupie, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, prawo jazdy kat. B.
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.
Wymagania pożądane:
1. Wykształcenie: administracyjne, ekonomiczne.
2. Doświadczenie: doświadczenie w aplikacji bądź podziale środków z budżetu UE.
3. Znajomość języków obcych: znajomość języków - j. angielski i/lub j. niemiecki.
Zakres obowiązków Specjalisty ds. obsługi biura, komunikacji i animacji:
1. Nadzór nad prawidłowością procedur stosowanych przez LGD.
2. Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu Stowarzyszenia.
3. Prowadzenie spraw Stowarzyszenia.
4. Prowadzenie procesu naboru kandydatów do zatrudnienia na wolne stanowiska pracy.
5. Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników.
6. Kierowanie, zgodnie z planem szkoleń, na szkolenia specjalistyczne związane z realizacją zadań określonych zakresem czynności.
7. Nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura, współuczestniczenie w systemie szkoleń.
8. Gromadzenie i udostępnianie dokumentów z zakresu działania Stowarzyszenia.
9. Zatwierdzanie przygotowywanych materiałów na Walne Zebranie Członków oraz posiedzenia Zarządu i Rady.
10. Nadzór nad przygotowaniem i wdrażaniem projektów współpracy, własnych oraz innych realizowanych przez LGD.
11. Nadzór nad udzielaniem potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie.
12. Nadzór nad obsługą wniosków.
13. Nadzór nad prowadzeniem ewaluacji i monitoringu realizowanych operacji.
14. Zatwierdzanie wniosków o płatność pod względem merytorycznym.
15. Nadzór nad przygotowywaniem odpowiednich sprawozdań.
16. Pomoc przy organizacji pracy Rady Stowarzyszenia oceniającej operacje.
17. Nadzór nad sporządzeniem informacji z kontroli dla Zarządu Stowarzyszenia LGD „Krasnystaw PLUS”.
18. Nadzór nad prawidłowością sprawdzania końcowych rozliczeń rzeczowych pod względem zgodności z warunkami Umów o pomoc.
19. Przyjęcie sprawozdania z wykonania projektów pod względem rzeczowym i finansowym.
20. Przygotowanie informacji o nieprawidłowościach stwierdzonych w trakcie kontroli dla Zarządu Stowarzyszenia LGD „Krasnystaw PLUS”.
21. Przygotowywanie propozycji procedur i instrukcji dotyczących kontroli.
22. Nadzór nad prowadzeniem spraw w zakresie animacji lokalnej i współpracy z partnerami Stowarzyszenia.
23. Kontrola prawidłowości realizacji oraz rozliczania projektów grantowych.
24. Kontrola efektywności świadczonego przez pracowników Biura doradztwa.
25. Kontrola nad prawidłową realizacją planu komunikacji.
26. Udzielanie informacji o działalności LGD – telefonicznie, ustnie, pisemnie lub za pośrednictwem Internetu.
27. Realizacje planu komunikacji i kontakty z mediami.
28. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd.
Zakres uprawnień:
1. Zatwierdzanie dokumentów finansowych pod względem poprawności merytorycznej.
2. Podpisywanie bieżącej korespondencji.
3. Do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem.
4. Występowanie w imieniu Stowarzyszenia podczas spotkań, konferencji, warsztatów i innych.
5. Przeprowadzanie kontroli na miejscu u grantobiorcy oraz sporządzanie informacji pokontrolnej.
Wymiar czasu pracy: 1 etat
Powierzony sprzęt: wyposażenie biura LGD, komputer wraz z oprogramowaniem.
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- List motywacyjny,
- Życiorys (CV),
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „Krasnystaw PLUS”, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000 z poźn. zm.) poświadczone własnoręcznym podpisem,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku
Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty będą przyjmowane w nieprzekraczalnym terminie od 14.06.2024 r. do 21.06.2024 r. Aplikacje, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data doręczenia przesyłki do biura LGD. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym osobiście w siedzibie LGD lub drogą pocztową na adres Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS” w Krasnymstawie ul. Matysiaka 7, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko „Dyrektor biura”.
Informacja o wyniku naboru zostanie wywieszona na tablicy informacyjnej w siedzibie LGD oraz zamieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Krasnystaw PLUS” pod adresem: www.lgdkrasnystaw.pl.
Krasnystaw, dnia 06.06.2024 r.
PREZES ZARZĄDU
Dorota Sawa