Drukuj

1.    Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw

2.    Przedmiot zamówienia: zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, według poniższej minimalnej specyfikacji.

3.    Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%

4.    Minimalna ogólna specyfikacja zamówienia:

Lp. Przedmiot zamówienia Dane techniczne
1

Komputer przenośny (Laptop) + osprzęt i oprogramowanie 1 kpl.

Matryca Przekątna 13” – 14”, powłoka matowa
Rozdzielczość FullHD
Procesor min. i5 / architektura 64-bit
Pamięć RAM 8 GB
Dysk wewnętrzny SSD, min. 500 GB
Typy złącz HDMI, D-Sub (VGA), 3xUSB (min. 1x 3.0), LAN
Napęd DVD opcjonalnie
Waga max 1,4 kg
Torba na laptopa 1 szt
System operacyjny Windows 10 Pro 64-bit PL
Oprogramowanie Pakiet MS Office 2016 ( pełne wersje programów Outlook, Word, Excel, PowerPoint, licencja wieczysta ) - wersja dla firm
Osprzęt Mysz bezprzewodowa (laserowa) + klawiatura bezprzewodowa
Okres gwarancji przedłużona do 5 lat
2 Monitor 1 szt. Przekątna ekranu 22”-24”
Rozdzielczość FullHD
Typy złącz HDMI, D-Sub(VGA)
Matryca matowa
Warunki pracy z przeznaczeniem do pracy biurowej
Okres gwarancji przedłużona do 5 lat
3 Stacja robocza + osprzęt i oprogramowanie 3 kpl. Procesor min 4-rdzeniowy / architektura 64-bit
Pamięć RAM 8 GB
Dysk wewnętrzny min. 500 GB
System operacyjny Windows 10 Pro 64-bit PL
Oprogramowanie Pakiet MS Office 2016 ( pełne wersje programów Outlook, Word, Excel, PowerPoint, licencja wieczysta ) - wersja dla firm
Osprzęt Mysz bezprzewodowa + klawiatura bezprzewodowa
Okres gwarancji przedłużona do 5 lat
4 Serwer NAS 1 szt. + Dysk 1 TB 2 szt Serwer DiskStation DS216j + 2x dysk WD Red 1TB
5 Dysk zewnętrzny 1 szt Pojemność 2TB
6 Drukarka laserowa 1 szt Format A4 kolor

 

Uwagi: oferty ( stacja + monitor ) bez konfiguracji w obudowie typu All-in-One

5.    Proponowany termin realizacji: do 20 kwietnia 2017

6.    Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 5.04.2017r., godz. 12.00 na załączonym formularzu ofertowym. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.

7.    Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwosci składania ofert częściowych oraz o parametrach niższych, niż wymienione w specyfikacji,
- Wykonawca dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem,
- zrealizuje przedmiot zamówienia w całości i wyznaczonym terminie,
- rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/rachunku po przekazaniu protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotu zamówienia,
- forma płatnosci: przelew.

8.    Oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta.
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu.
- cenę oferty brutto.
- koszt dostawy pod wskazany adres Zamawiającego.
- przykładową wizualizację produktu.
- wszystkie wyszczególnione przedmioty zamówienia.

Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).

 

downloadFormularz ofertowy (.pdf)

downloadFormularz ofertowy (.xls)