1. Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw
2. Przedmiot zamówienia: wykonanie, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego i dostarczenie materiałów promocyjnych: pamięć USB typu pendrive, Power bank.
3. Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%
4. Wymagania:
Pamięć USB typu Pendrive.
- Ilość : 50 szt.
- Podanie ceny dla pojemności: 16/ 32/ 64 GB
- Interfejs USB 2.0 (opcjonalnie USB 3.0)
- Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 10, 8.1,7, Vista, XP
- Obudowa plastikowa
- Nowoczesne, estetyczne wzornictwo – solidne wykonanie
- Kolorystyka: szeroka gama kolorów / możliwość łączenia kolorów – wybór po stronie Zamawiającego z palety dostępnych kolorów
- Trwałe oczko lub uchwyt do zawieszania smyczy
- Nadruk: logo LGD „Krasnystaw PLUS”, Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczonych zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”
Power bank wraz z kablem do ładowania.
- Ilość 50 szt.
- Pojemność baterii: 2600mAh
- Typ portu: wejście USB i micro USB
- Ładowanie baterii: przez kabel USB
- Wbudowane diody informujące o stopniu naładowania
- Nowoczesne, estetyczne wzornictwo – solidne wykonanie
- Kolorystyka: szeroka gama kolorów / możliwość łączenia kolorów – wybór po stronie Zamawiającego z palety dostępnych kolorów
- Kabel do ładowania
- Nadruk: logo LGD „Krasnystaw PLUS” , logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczonych zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”
5. Proponowany termin realizacji: listopad 2016
6. Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7,
22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 18.11.2016r., godz. 12.00. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.
7. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Wykonawca dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem.
- wykona przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
- rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/rachunku po przekazaniu protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotu zamówienia.
- forma płatności: przelew.
8. Oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta.
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu.
- cenę oferty brutto.
- koszt dostawy pod wskazany adres Zamawiającego;
- przykładową wizualizację produktu,
- koszt projektu graficznego.
Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).