1.    Zamawiający:
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”, ul. Matysiaka 7, 22-300 Krasnystaw

2.    Przedmiot zamówienia: wykonanie, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego, materiałów promocyjnych.

3.    Ocena oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryterium ceny brutto – 100%

4.    Specyfikacja wymagań dla poszczególnych materiałów promocyjnych:

Teczka promocyjna.

  • Ilość : 300 szt.
  • Mieszcząca format A4
  • Wymiary po złożeniu ok. 220x310mm
  • Trzy kartonowe zakładki chroniące zawartość przed wypadaniem
  • Grzbiet teczki: 1mm do 5mm
  • Papier: kreda matowa o gramaturze co najmniej 270g/m2 – preferowana 350g/m2
  • Metoda nadruku: zadruk pełny kolor 4+0
  • Uszlachetnienie: strona zewnętrzna folia błyszcząca
  • Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”.

Torba papierowa promocyjna.

  • Ilość 300 szt.
  • Format: ok. 290 x 22 x 110
  • Papier: Kreda 200g/m2
  • Druk: 4+0 jednostronnie
  • Laminowanie: mat jednostronnie
  • Sznurek: bawełniany biały
  • Wykończenie: sklejenie torby, montaż uchwytów ze sznurka po stronie Wykonawcy
  • Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”

Wkład notesowy A5.

  • Ilość 100 szt.
  • Format A5
  • Ilość kart: ok. 40-60 w bloczku
  • Materiał: kartki białe, w kratkę wyrywane od góry
  • Papier: offset 80g/m2
  • Druk:, 4+0 (kolor jednostronnie)
  • Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”

Okładka na dyplom A4.

  • Ilość: 500 szt.
  • Mieszcząca dokument formatu A4
  • Wymiary po złożeniu ok. 220x310mm
  • Okładka: papier kreda mat (opcjonalnie karton barwiony) o gramaturze 270-350g/m2
  • Metoda nadruku: zadruk pełny kolor 4+0
  • Kolor: wybór po stronie Zamawiającego z palety dostępnych kolorów
  • Od frontu dodatkowo zabezpieczona folią błyszczącą
  • Narożna zakładka chroniąca zawartość przed wypadaniem
  • Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”

Segregator promocyjny A4.

  • Ilość: 50 szt
  • Mieszczący dokumenty formatu A4
  • Wymiary: ok. 263,5mmx315mm
  • Grubość tektury: ok.2,25mm
  • Szerokość grzbietu: ok. 45mm
  • Mechanizm ringowy: 2 zaczepowy
  • Pojemność : do ok. 160 kartek
  • Zadruk: 4+0 CMYK
  • Uszlachetnienie: folia błyszcząca lub matowa, możliwość lakierowania UV wybranego fragmentu zadruku
  • Kolorystyka: wybór po stronie Zamawiającego z palety dostępnych kolorów
  • Nadruk: na podstawie materiałów dostarczonych przez zamawiającego oraz logo LGD „Krasnystaw PLUS”, logo Unii Europejskiej, LEADER, Fundusz PROW umieszczone zgodnie z księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020, zamieszczonej na stronie internetowej LGD „Krasnystaw PLUS”

5.    Proponowany termin realizacji: listopad 2016

6.    Forma i termin składania ofert:
Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Biurze LGD „Krasnystaw PLUS” ul. Matysiaka 7,
22-300 Krasnystaw, bądź w zeskanowanej wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
do dnia 18.11.2016r., godz. 15.00. Liczy się data wpływu oferty do biura LGD.

7.    Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
- Wykonawca dysponuje niezbędna wiedzą i doświadczeniem.
- wykona przedmiot zamówienia w wyznaczonym terminie.
- rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT/rachunku po przekazaniu protokołem zdawczo-odbiorczym przedmiotu zamówienia.
- forma płatności: przelew.

8.    Oferta musi zawierać:
- pełną nazwę Oferenta.
- adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu.
- cenę oferty brutto.
- koszt dostawy pod wskazany adres Zamawiającego;
- przykładową wizualizację produktu,
- koszt projektu graficznego.

Jednocześnie informujemy, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zapytania w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.).

 

PROW 2014 2020

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie".
Operacja mająca na celu prowadzenie strony internetowej współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej
w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”,
poddziałanie „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Celem operacji jest sprawne wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju, w tym realizacja Planu Komunikacji.