LGD_slider-02 LGD_slider-03 LGD_slider-04

sp banermpu baner


festiwal tz ico

festiwal tz ico

festiwal tz ico

festiwal tz ico

____

festiwal tz ico

festiwal tz ico

festiwal tz ico

festiwal tz ico

kurs kulinarny


Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krasnystaw PLUS”
informuje o naborze wniosków
o przyznanie pomocy
w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”.

 

Pełna treść ogłoszeń o naborach nr 1/2017 i nr 2/2017
znajduje się w menu PROW 2014-2020 / Ogłoszenia o naborach

kurs kulinarny


Uprzejmie informujemy, iż w okresie 1-3.05.2017r. biuro LGD Krasnystaw PLUS będzie nieczynne.

Za utrudnienia przepraszamy.

projekt dotacje

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Krasnystaw PLUS", Partner Projektu „Mój pomysł – mój biznes – mój sukces” zaprasza osoby w wieku 30 lat i więcej, pozostające bez pracy, zainteresowane dotacją na rozpoczęcie działalności gospodarczej do składania formularzy zgłoszeniowych do udziału w projekcie.

 

Nabór Kandydatów / Kandydatek: Lokalna Grupa Działania Krasnystaw PLUS, Lider projektu – Lubelska Fundacja Rozwoju oraz pozostali Partnerzy Projektu.
Formularze rekrutacyjne w ramach I naboru należy składać
w terminie od 4 do 19 maja 2017 r.

Wzory dokumentów można pobrać poniżej lub na stronach internetowych Partnerów Projektu

Szczegółowe informacje oraz formularze można uzyskać:
- w Biurze LGD Krasnystaw PLUS, ul. Matysiaka 7,
- w siedzibie Lubelskiej Fundacji Rozwoju
ul. Rynek 7, 20-111 Lublin, tel. 81 528 53 33, www.lfr.lublin.pl
- w biurach pozostałych Partnerów Projektu:

Lokalna Grupa Działania Ziemi Kraśnickiej,
ul. Słowackiego 7, 23-210 Kraśnik, tel. 81 825 27 27, www.lgdkrasnik.pl
Lokalna Grupa Działania "Zapiecek",
ul. Warszawska 35/4, 21-300 Radzyń Podlaski, tel. 83 352 16 00, www.lgdzapiecek.pl
Lokalna Grupa Działania – Owocowy Szlak,
ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie tel. 81 827 72 32, www.lgdowocowyszlak.pl

 

zyczenia Wielkanoc 2017 LGD

nabór i konsultacje

 

Stowarzyszenie LGD „Krasnystaw PLUS” informuje
o terminie naboru i konsultacji fiszek operacji
w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
,

 

które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach przedsięwzięć:

  • 2.1 Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej, rekreacyjnej i kulturalnej obszaru – limit na działanie: 1 986 1803,69 zł,
  • 3.3 Rozwój infrastruktury drogowej w zakresie włączenia społecznego – limit na działanie: 200 000,00 zł.

1.   Termin naboru i konsultacji fiszek operacji:

od 03 kwietnia 2017 r. do 14 kwietnia 2017 r.

spotkanie informacyjne

 

Informacja dla osób zainteresowanych udziałem w spotkaniu informacyjno – doradczym dot. pozyskiwania dotacji w ramach lokalnych strategii rozwoju finansowanych z PROW 2014-2020

 

 

Spotkanie odbędzie się w dniu 10 kwietnia 2017 r. o godzinie 10.00 w Sali Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie (ul. Marka Sobieskiego 3)

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Zgłoszenia przybycia przyjmujemy do dnia 07.04.2017 r. do godziny 12.00

Prosimy o potwierdzenie udziału telefonicznie pod numerem 82 5767049
lub drogą e-mailową na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Partnerzy:

Powiat Krasnostawski Gmina Krasnystaw Gmina Fajsławice Gmina Gorzków Gmina Izbica Gmina Kraśniczyn Gmina Łopiennik Górny Gmina Rudnik Gmina Siennica Różana Gmina Żółkiewka Miasto Krasnystaw

PROW 2014 2020

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie".
Operacja mająca na celu prowadzenie strony internetowej współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej
w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”,
poddziałanie „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Celem operacji jest sprawne wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju, w tym realizacja Planu Komunikacji.